Infosüsteemide teenindamine ja hooldus.
Arvutustehnika kiire
arengu ja asutuste suurenenud vajadustega on muutunud keerulisemaks ka kasutatavad
infosüsteemid. Selleks, et tagada infosüsteemidesse tehtud investeeringute maksimaalset
tasuvust, tuleb võimalikult vähendada tõrkeid ja seisakuid kasutatavas süsteemis.
Infosüsteemi tõrketa
töö eeltingimuseks on infosüsteemi pidev ja kompetentne hooldus ja administreerimine.
Kaasaegse infosüsteemi hoolduseks on vaja mitmest eri spetsialistist koosneva meeskonna
koostööd, kuna ei ole olemas universaalset töömeest, iga valdkonna hea
tundmine nõuab aastatepikkust töökogemust.
OÜ Skriining pakub
klientidele nende infosüsteemi hoolduseks kolme erinevat toodet.
IT Partner on ette
nähtud väikeste ja keskmise suurusega IT süsteemide hooldamiseks. Koostööpartneril on
ette nähtud 10% hinnasoodustus hooldustööde ostmisel. Hooldustööde eest tasutakse
üks kord kuus vastavalt perioodi jooksul teostatud töödele. Rikete korral reageerib AS
Skriining ühe tööpäeva jooksul ja viga kõrvaldatakse esimesel võimalusel.
IT Teenus on mõeldud
keskmise ja suurema IT süsteemi hooldamiseks ettevõttes kus puudub oma IT osakond. Koos
kliendiga lepitakse kokku hooldusobjektide nimekiri ja vastavad taastusajad. AS Skriining
tagab seadme töökorda seadmise või vahetusseadme leidmise taastusaja jooksul. Lepingu
kuumakse leitakse hooldusobjektide hooldustasu summana, mille klient tasub AS Skriining
arvele iga hoolduskuu alguseks. Hooldustööde teostamisel rakendab AS Skriining 12%
hinnasoodustust.
IT Hooldus on mõeldud
IT süsteemide hooldamiseks. Pakett sisaldab IT Teenuse paketti ja
vastavalt kliendi ja AS Skriiningu vahel kokkulepitud tööde mahtu, mis on suunatud
tõrgete ennetusele ja süsteemi monitooringule, et ennetada tekkivaid ressursi vajadusi.
|